Wild Pearl<3

Hejsan hoppsan bloggläsare! Idag så vaknade jag typ vid halv 11 eller nåt, då gick jag och satte mej vid datan och väntade på mamma skulle komma hem för då skulle hon ringa Ullis, för vi skulle åka å kolla på Wild pearl (Pärlan) och rida henne å så, och det gick über bra!! Mamma vill ha henne, haha, det är typ första hästen hon vill ha utan att klaga SÅ mycket eller klaga å klaga men hon har alltid nån sak som inte är så bra eller nåt hah, men det är första hästen förutom Candelia då men henne hade hon juh ridit innan och det var typ henne favorit häst eller nåtDet enda som var en nackdel eller vad man ska säga var att hon var fet men det går juh att banta och att hon var så oskolad men annar så tyckte hon typ hon var en riktig pärla!Det tyckte jag med, visst hon var oskolad å så men det går juh att skola henne!? När jag hade suttit upp och skrittat henne nåt varv så  fick jag en känsla/tanke typ jag vill skola den här! Hur konstig som helst för annars brukar jag typ känna jag vill inte börja om från början med nån ny... Haha Pärlan förvränger mina tankar haha Nu ska jag snart till Sara & hjälpa henne med att ladda hem ett pogram, sen så ska vi typ åka pulka med Ida & Emma, Sen så ska vi hitta på nåt alla 4.. Kanske sova över elr nåt, funfun! Så nu ska jag till Sara så pussar på er! <3


Pärlan<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0