We ♥ Robert Pattinson !

God morgon /God dag pussgurkor !


Idag vaknade jag hos Sara , ! Sen efter ett tag så åt vi frukost och tittade på Twiglight igen , haha den är bäst ! Idag blire det bara sega hela dagen för det assnöar , blää ! Är så trött på snön ! GE MEJ SOMMAR ! Har fysikläxa tills i morgon och det är åxå blää! Och i morgon ska jag till tandläkaren och det är åxå blää! haha. Igår var juh Ida , mamma , pappa & jag och shoppade, kommer bilder senare tror jag;) Idag skulle jag ha åkt till ridhuset i h-by men det blev inte så , för Pernilla kunde inte & så snöade det för mycket å så vidare ;) Nej , nu ska vi försöka hitta på nåt , det kanske blir en film till , vem vet!? ;)


Pussar på er !



// M i L l A & s A r A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0