We ♥ Kemi med Anders ;)

Hej pussgurkor !

Idag började vi med SV sen Kemi , efter det så hade vi musik sen , so , efter det vare mat , raggmunk , inte så jätte gott jag hade en jätte stor potatis klump i min raggmunk , blää! Sen efter maten så hade engelska, sen idrott som var världens smästa idrott någonsin , ..... Men Kemin var bäst juh haha. Det kommer två filmer  från kemin som jag tycker ni ska kolla på !;)
Haha , vi failade ;) När Sara gjorde det så funkade det , men när jag gjorde det  så funkade det inte!? ;) haha. Vi skulle ha filmat men då glömde jag ställa in på videokamera så vi tog bara kort , haha.
Sen gjorde Anders en cool sak ahaha. Man ser inte så mycket av själva exprimentet men man hör och det är det som är "grejen" ;)
Nu kommer snart Ida till mej , det gillas . I kväll ska Ida , Jag & Sara hitta på nåt , och så imorgon ska Ida , mamma & jag åka till kalmar och shooppaa! Sara kan tyvärr inte följa med...:/ Men aja..(:
Puss på er söta ! ♥


// M i L l A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0