Sjöboda!

Hej, idag har jag varit hos min faster i sjöboda!  Åt mat å så där, gott vare. haha.  Hon & hennes man har typ världens sötaste hund! Den hette typ Black, Men han var typ jätte mysig! jag satte mej på golvet och då kom han typ och la sej i mitt knä med tassarna runt mej och så gav han mej massa pussar, haha gud va söt han var! Sen när jag kom hem så gick jag bort till stallet och släppte in hästarna å så sen så satte jag mej vid datan för att prata med Sara, för hon skulle följa med mej och gå men hundarna, så då gjorde vi det haha. Vi gick runt stora vägen, och mina uggs är jätte hala så jag halkade jätte många ggr haha. Sen så när jag kom hem så satte jag mej vid datan igen haha, ikv kanske Sara & jag hitta på nåt och kanske Ida om hon vill(: Vi får se. Men nu ska jag hjälpa mamma med en sak, så pussar på er!


Black pojken ! <3 Det ser ut som om jag tvingar han att vara kvar
men det gör jag inte!

Visst är han söt!?<3

Pärlan när vi var och kollade på henne, mamma har inte
bestämt sej helt än




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0