Se upp i backen, nio hål i nacken!

Hejsan hoppsan Lillebror! Nu sitter jag hos Sara , ska snart åka puuulkaaa! WiihoooO! det gillas, vad barnsliga vi är haha.  Det är som att som att dra tillbaka tiden till där vi var små, haha. fast vi åker i DÖDENSbacke!! haha skojja. Men den är brant! Och så är det ett gupp i slutet, och så åker vi när det är mörkt så det blir nästan dödens backe! haha. Igår när vi skulle åka så åkte Ida och jag först i samma pulka ( för min är så stor!) Och då såg vi inte guppet för Ida blundade och hon satt längst fram och jag tittade bort för jag fick snö i ögonen, hahaha.  Det var rooligt, hahaha.  Nu måste vi gå och ta på oss jacka och termobyxor för det är kallt, det är typ -11grader ute! Man fryser häcken av sej haha.
Pussar på er söta bloggläsare!<3






//Sara & Milla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0