Pärlan i mån!;)

Heej , idag på idrotten så hade vi basket? man skulle typ passa bollen till varandra  och såklart så klantar jag till mej och viker fingret på nåt sät haha. Och det gör förbannat ont när jag böjer det.. Jag har inte brytit det , kanske sträckt det eller nåt men jag ska juh rida Pärlan i mån , eftersom vi ska köpa henne!:D Det sa jag i vårt senaste videoiblägg , jag hoppas ni har kollat på det? haha. Jag har ätit massa frukt idag ,  typ 2 apelsiner , 2 päron och nåt äpple, hah.  Det är fruktsallad i min mage hahah. Nej nu ska  jag snart sova för imån på morgonen ska jag ut å gå/jogga med syrran. Sen så ska jag som sagt åka å rida pärlan igen , sen så ska vi kolla lite på "stan" i mönsterås , det är juh värsta stora köpcentret där ,  haha. Ska kolla på ett träns till Lillan som jag har hittat på granngården , riktigt snyggt! Fast det ska vara snygga pannband till tränset;) Som det på den länken! ;) Och så har jag hittat ett annat snyggt tränshööks som är både billigt och snyggt! För Lillan behöver ett nytt träns , det andra är så gammalt eller det är inte bra i lädret , och tyglarna håller på att gå av , ajajaj! hah. Nej nu måste jag sova ,
så pussar på er söta bloggläsare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0