New Moon yesterday!<3

Hej alla haft typ kalas för brorsan nu! Grattis till han! Igår så vare juh NEW MOON! I Love, haha Kan verkligen rekomendera den, fast inte om ni inte gillar Twilight förståsRobert Pattinson är såå heet! Fast Taylor Lautner är åxå ganska snygg, iaf i kort hår, inte i långt, Längtar tills nästa film! haha. Nu ska jag snart bort till stallet och mocka sen så ska jag försöka få med mej Ida & Sara att åka pulka i mörkret! haha det kommer dom aldrig våga tss INte jag heller för den delen menmen haha. Shit vi har bara 1 vecka kvar av jullovet! Usch vill inte! Fast jag saknar alla förstås men vill inte gå upp tidigt och ha massa läxor och prov å skit. Hate it! haha. Nu måste jag till stallet annars blir min mamma galen, haha . Ciao!


Hetingen själv juh!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0