Myys dag ,

Hello pussgurkor !

I natt sov man hos Sara med Ida och Helen , kulkul ! Måste göras om nån gång , Sen så gick jag typ hem vid 11 tiden eller nåt , för jag trodde mamma skulle åka till mormor och då skulle jag följa med men hon åkte aldrig , så jag har inte gjort ett piss typ haha, håller på att läsa boken Ljudet av ditt hjärta av Stephenie Meyer . Älskar boken verkligen , . I morgon är det skola .. Seeegt , vi har ett matte prov till på tisdag tror jag.. På det förra så gick det nog ganska bra , kändes så iaf ;) Kollade lite nyss på Ponnyakuten på Barnkanalen , inget illa menat men en tjej är lite fail , hon säger att hästen är jätte stressad och inte äter , när hästen står helt lugnt och äter både hö och äpple och ser hel nöjd ut!? haha , förlåt det såg bara så kul ut ;) Men en tjej var skit tuff hennes häst stegra typ hela tiden och hon verkade inte rädd alls , ;)  Mammas kommentar var , uuh  nu vet jag inte om jag vågar ta hem Pärlan om blir frisk , haha . Nej nu ska jag göra en fruktsallad sen kolla på En annan del av Köping , sen blir det nog 2 ½ men sen blire soova!  Ciao söta bloggläsare ! ♥







Älskar hästen ! ♥  han verkar vara skit duktig ;)


//M i L l A


Kommentarer
Postat av: Ada

Kom ihåg att länka mig i ett inlägg bara :D

2010-01-26 @ 16:57:56
URL: http://adada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0