Msn is funny!

Hejsan hoppsan msn freak!;D haha jag har typ världens överskotts energi , så jag typ skrattar åt allt och är typ heel crazy!, Nä jag skojja, men jag har typ överskottsenergi, haha. Just nu chattar jag med mitt kusionbarn Eric som bor i norrland han är 16 år, och är en jätte rolig typ;) haha. Och så chatta jag med Henke & Oscar men Oscar har gått i ide så det är bara henke & eric jag chatta med nu;) Har typ inga nadr rolig inne (som är sociala med mej) haha. Men jag ska typ sova nu , och läsa på spanskan en gång till, syrran hjälpte mej förut, stackarn jag typ skrek åt henne för jag var så arg haha. Nu ska jag snart gå pussar på er!<3




Eric & jag på biold;D För er som inte kan se så är Eric den blont
hår och INTE sitter i "barnstol"?För det är jag , haha.
(ni kanske fattar att det är en jätte gammal bild, tagen på mitt dop,!)



Henkish!;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0