Hej mitt vinterland!

Hejsan hoppsan lillebror!  Äntligen så snöar det ute! Eller äntligen och äntligen, men hellre snö  än blask Senare så blir det rida handla godis tills ikv för då blir det NEW MOON! Det gillas , det blir syster , jag , sara & ida som åker!  Men det är inte förens vid kl:19.00. Vi ska vara där 20.00 för bion börjar 20.45,  Så nu snart ska jag äta sen rida, sen ringa Sara & Ida sen handlar vi tror jag, jag pallar inte köpa godis där för det finns inte så mkt tycker inte jag, Och så ska jag städa lite för brorsan fyller juh år typ på söndag tror jag, så då ska vi ha lite "kalas" , det blir väl typ bara moster och hennes familj och mormor och kanske farmor. Men problemet är jag har inte köpt nån present till brorsan  Ajdå! men till en helt annan sak , inatt så drömde jag en helt sjuk dröm! Vi hade typ nåt jätte stort prov i skolan men det var inte helt vanligt för man skulle gå runt i grupper och lösa olika saker eller svara på frågor. I min grupp var det Sara , Sebbe & Jag . Dom andra grupperna i 7B kommer jag inte ihåg, men 7A & 7B var inte blandade eller så och på en rast vi hade så satt min grupp och en grupp i 7A det var typ Jonathan , Emil & Ida, men då satt vi och sa svaren till varandra. Och lite andra detaljer som jag inte riktigt kommer ihåg Men i alla fall jag hade inte pluggat ett skit till provet men jag kunde första dagens frågor och så där. För det var några "stationer" nästa dag med , och då tog jag med mej boken hem, den såg ut som biologiboken men hette typ mychtologiken eller nåt. Aja men när jag kom hem så pluggade inte jag. Så jag fick panik och då menar jag panik. För frågorna på dag 2 var typ dubbelt så svåra och gav dubbelt så höga betyg. Så jag pluggade hela natten och jag tvingade pappa att förhöra mej på läxan då, trots att han skulle jobba typ skit tidigt och böhövde sova, och sen då när jag kom till skolan så var det typ bara 2 "stationer" dom andra som var dom svåraste blev inställda så länge så då blev jag skit arg och typ slog sönder nåt haahaha, skit konstig dröm haha jag skrattar fortfarande åt den haha. Nu måste jag städa så Ciao!

Hittade en gammal bild på Lillan och mej! haha det ser ut som om
jag trycker upp Lillans mule men det gör jag inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0