Fredag i mån ! :D

Hello puddingar ! ;)

Äntligen ! Det är fredag i mån , wiiihoo! Och då är det nära till lördag och då blir det ännu bättre  , för då åker vi till kalmar ! haha jag ska köpa en plattång till henke , ;) Coolingen haha.  Idag har typ inte hänt mkt alls , har varit en jätte slö dag haha . På måndag ska vi disikera bläckfisk , vet inte hur det kommer gå ... haha. Vi fick reda på matte provet idag  , 33/40 helt okej men hade kunnat varit bättre.. Vi har massa läxa , Kemi , engelska , So men jag orkar inte plugga haha , säg inget till lärarna ! ;) Nu ska jag "plugga" , kommer bara bli att jag läser i boken ( ljudet av ditt hjärta) ;)
Outfit today ;)
Linne :  H&M
Skjorta : Vet inte .. Syrrans ;)
Jeans leggings : Ginatricot
Skor : Stadium


En bild när Sara & jag puttade Ida i snön , haha vad elaka vi e;)


En allt för hemsk bild på mej , laddar upp den på brist av annat
haha.




Pussar mina söta bloggläsare ! ♥





// M i L l A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0