Ett snabbt inlägg,

Hejsan! Henke tycker vi är jätte dåliga på att uppdatera så då gör jag det nu! Visst är jag en ängel? haha. Idag har typ inte hänt så mycket, Ida och jag gick på julgransraskning, när dom skulle dansa så följde vi med mamma till storken , haha . Jag fick ett skärp och en tröja till brorsan i present (jag är äntligen klar med den! Och han fyllde år den 4:e januari , lite sent kanske , haha.) Jag köpte en tröja där det stod:
Jag är inte full
Jag är bara i kemisk obalans

Sen så har jag köpt ett par tofflor som är typ som en "mopp" så han städar när han går, smart va!? haha , mer som en skämt grej ;)

Yees, har typ inte mer att skriva så pussar på er! *PUSS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0