..

sitter och segar framför bloggar och har helt allmänt tråkigt ....
vafan ska man göra en sådan här kall dag det är 6 - och jag vägrar gå ut just nu haha .
jag har typ inte varit ute på två dagar nu ! , men antagligen blir det väl att ut och springa sen sjukt taggad haha .
och igår så hämtade jag hem ett skitroligt bildmanipuleringsprogram, ni kan ladda ner det här sjukt kul är det .
fast det tar lite tid och lära sig hur man gör och sen så kanske man måste ta hjälp från  någon som vet men jag kan länka bloggen där jag lärde mig lite grann ni kan läsa hennes gimpalektioner här , fyfan så kul det är men puss på stjärten så länge så hörs vi senare . puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusss
SNNNNÖÖÖÖÖÖÄÄÄNNNGGGEEEL!<3
På lördag åker den här gullungen til sälen I EN HEL VECKA , gonna miss u babe!
"avundsjuka hära"

Kommentarer
Postat av: medelin!!!

Tror ni att ni har rätt att göra så där? Vi hatar er! JAG bryr mej inte om ni hatar mig. Ni är så WB fjortisar att ni tror att alla älskar er! KNAPPAST!

2010-01-07 @ 14:36:35
URL: http://medde.blogg.se/
Postat av: Medelin

Jag förstår precis vad ni menar, så jävla dum är jag inte! Och ni skulle aldrig kunna äga ut mig. Jag e inte WB fjortis. Allt JAG har att säga!

2010-01-07 @ 16:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0