....

Vaknade idag av att ewa min syster då sa hejdå för att hon skulle åka hem då  var klockan typ eehm kanske 9 och sen så såg jag att det snöade ute ett stort + det var då jag insåg att jag skulle på new moon idag !!!
sen somnade jag om och vid 11:00 så hör jag nån skrika IDDAAA IDAAA jag går ner och sen sitter mats där , han bara kan du klippa mig jag bara aa visst satte mig vid bordet jag bara pappa vad skriker du om hahahah lät väldigt roligt .
ne men iaf så ska jag följa med camilla och hennes syster på new moon idag ska verkligen bli funfun ! '
men ska dra chacha !
dont laugh at me !  jag vet at det ser ut som jag petar i min näsa
tänkte bara visa mitt snygga nagellack :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

liiiite för mycke smink runt ögonen elle? ser ut som ett spöke. haha.

2010-01-03 @ 01:38:17
Postat av: ida

Ärligt talat så bryr jag mig inte haha , att man orkar lägga tid på sånt skitsnack haha gud ! :)

2010-01-03 @ 12:54:30
URL: http://hojdarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0