Aboda inlägg ,

Har haft så himla fin väder i aboda idag helt underbart alltså men nu är dagen tyvärr slut*buhu*
aja nu ska ja iaf till camilla , vi ska spela sims och dricka varmchoklad helt underbart ,
så tillsvidare innan jag uppdaterar igen så får ni nöja er med bilder och videor haha puss .// ida
Bilder
---------------------------------------------------------------------------------------------

tog en liten bild på emmas snowboard och camillas skidor ,
ajuste emma och jag lärde camilla att åka snowboard .
verkligen underhållande haha puss !
och vet ni vad jag kom på nu , jag kunde ju filmat fasen
att jag inte gjorde det .

en bild på emma , camilla .
vad håller emma på med haha 

SNOOOWBOAARD ! :) <3

fin utsikt över stora backen .<3
¨
lite onödig bild kanske ,p
Milla pilla gullet ! :P
haha ja bilden säger allt  (om ingenting)

The pimp or what ! :O

tror jag åkte i liften haha , cool jag är som kan ta kort i liften
*Naaaaat*


Videor
---------------------------------------------------------------------------------------------





En helt jävla onödig video inne på aboda cafe haha !'
tro det eller inte men jag kan faktist åka snowboard !
Jag vet att det ser ut som jag plogar , men det gör jag faktist inte
bara så ni vet asså .;)
kram // ida
Tack för dagen tjejer <3

Kommentarer
Postat av: teiima

vad härligt att åka snowboard:)

fin blogg förresten:)

2010-01-10 @ 14:51:28
URL: http://teiimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0