Aboda klint!

Hejsan!
Idag har Emma , Ida , Jim och jag åkt skidor i aboda klint! Det gillas haha , känns som jag alltid säger så ;) Aja men det gick bra, hyrde skidor (slalom skidor , såklart!) Ramlade inte en enda gång! Fast det var inte första gången jag åkte skidor förstås , haha. Men sen när vi åt så frågade Emma om jag ville åka snowboard ett tag (har aldrig gjort det) För hon ville åka skidor för det var så länge sen, så då gjorde jag det;) Haha gick juh inte så bra.. jag ramlade typ hela tiden , fast bara en gång i liften!Stackars Ida hon fick stå ut med mitt tjat och Emma förstås hah;) Men det har varit en riktigt kul dag i dag i alla fall;) Om ni vill veta mer om Aboda Klint och skiduthyrning så tryck  här . Nu sitter jag och väntar på att Ida ska komma , sen så ska vi sova hos Emma inatt tror jag, så pussar på er!

Jag nästa gång jag åker!;D



Kommentarer
Postat av: Henke

När ska ni åka nästa gång? Kan jag hänga med då? :P

2010-01-09 @ 20:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0