Aboda klint med skolan!

Hejsan alla;) Idag så vare Aboda Klint med skolan, det gillas skarpt! Jag skulle typ lära Helen , Eldina & rebecka men jag blir så arg när dom inte kan jag tappar typ tålamodet så jag gjorde inte det, Förlåt! Först åkte jag med Joline haha, Sen så åkte vi alla fyra tillsammans (typ 2 ggr) så blev det plötsligt Ida & jag? haha. Vi skulle åka anklarliften tsm då , men vi fick inte fast den typ , så vi åkte hängandes i den, haha men vi orkade inte hålla i eller så, så vi släppte haha. Och precis innan man ställer sej i kön för liften så var det is , sen så var det massa lössnö typ och min skida typ fastna eller nåt, så jag ramlade och mitt ben låg skit konstigt haha (ramlade 2 ggr på samma ställe,) , annars så har jag inte ramlat nåt, haha. Ida har filmer på när vi åker eller så en film på sara en film på mej och en på Ida haha. Så hon får lägga upp dom sen . Nu kommer snart Ida och då ska vi spela sims 3 haha vilka nördar vi är;)







Kommentarer
Postat av: Anonym

men nejla skulle ni inte lära? hon kan ju redan åka?

2010-01-20 @ 20:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0