16:11

Hej, kom precis hem från Ruda har varit och handlat och lämnat en sak på mammas gamla jobb, haha efter kanske 5 miuter eller nåt så fick jag hjälpa en unge med en sak, innnan det så var jag och red Lillan på åkern finns typ ingen annan stans att rida nu för tiden..  Inatt så sov Ida & jag hos Sara den Rara! Och det var roligt! Haha vi sminkade oss lite komiskt och tog kort med frukter, haha. Pussar på den kvällen! På fredag så skulle jag ha ridit i ridhuset med Johanna & Irja men det blev inte så tråkigt nog... Det få bli en annan gång,!  Snart är vår design klar! Tjiihoo! Den kommer bli bäst haha.  Snart så blir det äta sen stallet å släppa in hästarna efter det så blir det att åka pulka med Sara ( & Ida om hon vill) Nu måste jag dra , Ciao!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0