Hoppsan (:

Heej bibisar!


En helt okejj dag idag, blev att vara med Milla och Hanki kulkul, aja imorgon är det redan söndag, fan vad sut vill inte till skolan på måndag, aja i går eller någon dag var jag i stan med mamma, hoppsan råkade köpa lite till kläder och lite ;)men kommer inte lägga ut bilder på det, var också i aboda med Milla och några till och åkte skidor, aja ikväll blir det bara att ta det lungt blir nog mest data och tv tror jag, imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på, för Milla åker till Göteborg så jag få hitta på något själv, sova kanske och så måste jag plugga usshh!!
orkar inte tänka på det nu, aja nu ska jag feta mig pusshey//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0