Sitter hos sara den rara :)

Hello sötisar ! '

Nu sitter jag hos Sara , hon äter just nu . Förut så åt vi blåbärspaj med vaniljsås ! Mums !  Så kollade vi på Bombay dreams . Sjuukt rolig film ! Men Sara och jag började "bråka" haha. Jag försökte få henne slicka sleven , och hon försökte få mej att slicka sleven haha. Tillslut puttade jag ner henne på golvet , haha .  Ikv så blir det luftgevärsskytte , ska ta pappas pass för han skulle röja snö , tror jag sagt det va ? Aja men då ska Sara hjälpa mej ! ♥ Asså jag HATAR att det typ inte går att rida nånstans ! Men i mån ska jag ut till bötakvarn och rida Davve , shit vad länge sen det var ! Men vet inte hur jag ska ta mej hem ... Får väl jogga ( det är typ 1 mil ! ) . Aja , Sara har ätit klart nu ,.




Puss & Pill vart ni vill


// M i L l A

Kommentarer
Postat av: Elf ;D

Skoja'ru erl? Bombay dreams xD Den e ju inte bra ;D

2010-02-24 @ 15:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0