Mickie & Becca is here !

Halloj hallon !


Nu är Mickie & Becca här ! Roligt , roligt !  Vi har galet kul !  När vi gick typ till kaninerna så sprang det en mus i Kungens bur !! Hemskt !! Så nu sitter Sara & Becca och skojjar om råttor i mushål eller nåt ;) Förut så spelade vi Bluffstopp & Bubblan ;) Nu måste Mickie & jag gå och lägga Sara & Becca för dom är aset trött så får Mickie och jag hitta på nåt haha ;)  I MORGON BLIR DET KALMAR !! :D  Wiiihooo ! ;D  Nu sitter dom och skrattar åt dildos & kondomer och att dom förlänger livet för att dom skrattar så mkt ..;)   haha dom har sjuuuk humor !! ;) Nej nu ska Mickie & jag gå å natta dom små barnen , Pusshej <3
På tal om kaniner , jag saknar min Sune !! :( <3
// M i L l A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0