Kalmar ♥

Hellu söta bloggläsare ! ♥

Idag var vi juh i kalmar , !  Var riktigt kul (: Dom hade inte det jag tänkte köpa på bikbok .. :(  Men jag köpte lite andra grejor , ;) Sen när jag kom hem så red jag Lillan , det var jätte djup snö på åkern , haha . Och vi skrittade runt typ 3 åkrar ;) Sen så galopperade vi lite , shit hon gick hur fort som helst , haha ;)  Tack för kvällen igår ! ♥


Det här är vad jag köpte ;)
Allt är från H&M . (: Älskar dom söta jeans rosetterna ! ♥


Lillan & Jag i höstas , där var hon nogånlunda smal , haha ♥




Puss världens bästa ! ♥

// M i L l A ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Köpte två såna ansiktsmasker när jag var i Växjö, fast jordgubb och hallon. ^^

2010-02-06 @ 18:53:40
URL: http://mixxiandbex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0