Kalmar today !

Hello bitches !

Kom hem från kalmar för ett tag sen. Hade super roligt (: När vi gick hem från bussen så kom det en tractor och Mickie & jag trodde det var "plogtractorn" så vi sprang fram till ett ställe där det var mer plats hur man nu ska förklara det ;) Men då var det förstås ingen "plogtractor" ... Men då kom min pappa hem från jobbet så vi åkte med han hem , så var det bara iväg till stallet och mocka o släppa in hästarna ;) Köpte inte så jätte mycket idag , ska juh till Göteborgs Horse show på söndag !! Det gillas !


Leggings :  BikBok
Ring (rosa rosett ring ) : BikBok
Rosett : Ginatricot

Sara & Mickie hade fotokrig på vägen dit , ja ni ser juh själva ;)
ahaha , var inne på MONKi , älskar deras omklädningsrum ,
fast det är ganska förvirrande ;) haha Mickie & jag tog kort där inne.
Hihi , Mickie når inte upp ;) Jag bjuder på den !
Så rätt , så rätt ! ;)
Tack för kvällen & dagen ! ♥





// M i L l A ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0