Hiss/ diss , med österike resan

tänkte bara göra en liten hiss / diss lista vad som är bra och dåligt med den här resan :)
Jag hissar såklart att man får åka skidor !

att man får umgås med familj och vänner

Och att man kommer ifrån skolan en dag hahaha ! :)

Och så finns det massor jag vill hissa men kanske blir lite för mycket !



Att man ska hem efter en kort vecka!!!!!

Hemlängtan kanske ;)

att man glömmer ton av grejer hemma som man tyvärr inte kan få ta på hur mycket man än vill :( buhu
'


Men det här var det sista inlägget nu men nu ska jag snart lägga mg eftersom vi ska åka klockan halv fyra inatt , eller om ni vill kalla det morgon kanske inte vet jag hihi ! :) /// pusss pusss ida !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0