Grattis Oscar !


Hellu Babes !

Seg dag idag ! Fast det var riktigt kul på vägen hem , haha . Idag , skulle Sara & Jag ha varit ute & sprungit , men det blev inte så för jag har bajsan ont i knät :( Vet inte vad jag gjort ... Men jag var ute & red förut , det gick super ! Men sen när jag kom hem satte jag mej i soffan och kollade lite på tv , så började mina ben darra jätte mkt , det var riktigt läskigt .  Det kan ha varit näringsbrist eller nåt , sa Syrran ,  för jag åt typ inget till middag ..  Men idag fyller någon år har jag hört ! Jo OSCAR ! Grattis !


Grattis ! ♥



Här är en GAMMAL film på Lillan & mej , den är filmad med Saras gamla
mobil , så kvaliten är lite dåliga ;) Men ja , min stil är inte den bästa ! ;)
Pussar ♥



// M i L l A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0