Fredagsmys !

Hej Hopp Blåbärs snopp !

Tadaa ! Jag är frisk !! Hade kanske kunnat gå till skolan i dag men whatever .. ;)Nej men det är bäst å va hemma en dag utan att må illa .. Men när jag vaknade så gjorde halsen skit ont , och jag hade huvudvärk ... Jag hara bara tagit en panodil idag ! haha . Idag har jag varit duktig och städat mitt rum och plockat över saker från mitt gamla rum till det "nya" ( 1 år sedan mitt "nya" rum blev klart ! ) ;) .
Jag har bäddat med nya påslaka å så , sen så har jag typ inte gjort ett piss annars haha ;) Men nu är jag riktigt utråkad och och behöver socialt umgänge , haha ;)  Let´s Dance ikv , heja Willy ! ;)





// M i L l A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0