Busig kväll med busungar ! ♥

Hej alla busungar ! ♥

Sara & Ida tar varandras mobiler eller nåt så dom ligger och fnittrar i soffan !? haha . Nu slåss dom i saras säng haha . Förut så typ tränade vi värsta jobbiga haha. Kollade på let´s dance förut , loove Willy haha !  Orkade inte titta klart så jag vet inte vem som åkte ut ? Nån som vet ? (: Kalmar idag ! (klockan är 00.25 ) Ida & Sara leker nu män som hatar kvinnor så sara har bundit fast ida i fötterna & armarna , hon väntar på att våldta henne haha  ,  Ida är villig sa hon ;) haha skämt å-sido ;) 

Ida : Sara hjälpa mej komma upp med armarna !
Sara : Ska jag knyta upp ?
Ida : Nej det var kul ! :)

Haha vilka knäppisar ! ♥ Nej nu ska vi väl hitta på nåt , haha ida sitter här och gör katten kåt , jag vill inte säga hur menmen ! ;) 

Puss ! ♥


Haha min älsklings Willy ! ♥



// M i L l A







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0