Blandat ! ;)

Hellu pussgurkor !

dagen var väl helt okej , men bussen hem slår ingenting ! haha , fy fan va kul det var !! Sara berättade juh i sitt inlägg vad som hände , synd att vi inte filmade för det var oslagbart ! ;) Sen så när vi kom hem , så satte jag mej vid datan sen så åkte Sara & jag ner till affären och köpte sofis mode , sen när jag läste den så somnade jag haha , och blev typ skit arg på syrran när hon kom och väckte mej , ;)  Sen så gick jag bort till Stallet och släppte in min fina hästar ! ♥ Sen blev det hem och äta , gjorde inte det innan stallet för jag somnade om , haha. Sen så blev det plugga för vi har äckligt svenska prov i morgon -.-' Satsdelar , blää ! kan typ inte men jag orkar inte plugga mer... ;) Nu ska jag snart Kolla på Made in Sweden , sen så ska jag sova igen haha .
Dagens !

DAGENS HUMÖR: glad,trött
DAGENS PLANER: skola sen plugga..
DAGENS VILL HA: Nya kläder , rosetter !
DAGENS KÖP: tidning & godis ! ;)
DAGENS KLÄDSEL: lackleggings , skjorta , vitt linne.
DAGENS FRISYR: plattat.
DAGENS LÅT: Pussicat dolls hush hush 
DAGENS SAKNAD: Sommar & sol !!
DAGENS TRÅKIGASTE: svenska provet i mån ! -.-'
DAGENS ROLIGASTE: Bussresan hem !!
DAGENS FUNDERING: kärlek... ;)
DAGENS ORD: haha !


Made in Sweden !
Saknar ! ♥
// M i L l A ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0