You are my angel ♥


Hejsan sötisar!
Dålig uppdatering värkligen, Men om jag ska vara ärlig så bloggar jag mest på min egna blogg http://rodluvaan.blogg.se. Men iallfall kom hem igår, var hos pappas bror uppe i gottne på julafton, så jag tog tåget dit. Men tåg resan dit och hem va inte det roligaste precis, om man räcknar med alla förseningar så är det mer än 11 timmar, tror jag. Inte nog med det så frös tåget fast ! Aja annas har jag haft det skit bra. Hade tänkt att kanske åka på bio idag , men blev att vara hemma. Ikväll blir det mina brudar! Saknat dom enormt mkt !♥ vad ska ni göra ikväll?(:♥ / Jonne





Kommentarer
Postat av: IP10

Vi vill banga dig

2011-01-28 @ 13:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0