Trött !!

Hejsan, hände en kulig sak idag på fysiken haha ! självklart var de jag som gjorde något blev lite pinsamt där ett tag kännde jag men Milla och jag satt och garva åt de ett bra tag men tyvär så palla jag inte förklara just nu. Kom hem från träningen för ett bra tag sen trodde jag skulle dö idag jobbigaste träningen på länge asså, och just nu sitter jag och fryser och är trött ! sitter här alldeles ensam önska att mamma kommer hem snart har ingen lust att vara hemma själv just nu, men aja imorgon är det en ny dag med nya tag, tror inte vi ska jobba något imorgon chill på de:D hoppas bara inte vi ska göra något jobbigt bara men ja nu ska jag lägga mig framför tven till mamma kommer hem puss ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0