Kort, kort, KORTHÅRIG !!

Hade en sjukt bra kväll i torsdagskväll/natt! Tog massa bilder men orka lägga in alla, Sara gjorde juh det så fint ;) Åt massa onyttigt & spelade Wii, höll på att förstöra en TV, haha nejdå men otekniska ska inte hålla på med tekniska grejor ;)



Sen när jag kom hem så åkte jag till frisören! Och jag sa att jag ville behålla längden bara ta lite på topparna ta bort det slitna lite så, & hon visade hur mycket hon skulle ta bort men sen när hon var klar så var mitt hår jätte kort ! :( Fixade luggen lite också, men mitt hår är KORT! :( Men det var juh bra att få bort det slitna & det växer juh ut snart igen (hoppas jag ;))  Kan visa en bild sen, har ingen nu, för jag mitt hår är inte så jätte fräscht haha, men jag ska duscha efter jag varit i stallet så då får ni se bild :) Håret är ok, men inte så långt som jag ville ha haha ;) Nej nu ska jag äta nåt sen ska jag ringa Ida & höra om hon vill spela sims med mej ! :D

/Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0