Jag vill tillbaka!

hem kommen från Skåne nu, eller för ett par dar sen men jag har inte orkat blogga.. ;) Men vi har åkt runt lite i skåne & så, jag har fått träffa eddie !:) Världens finaste ponny! Sen så var vi på Kiviks musteri också, det var väl sådär.. Men annars har det varit toppen! Äh, ni får se bilder ist ;)
haha?
Outfit..? haha, notera att det blåste..! ;)
Mer söder ut på Svergie kan du inte komma ;)
Bilden failade men jag gillar den på nåt sätt...
synd bara att han ser så sur ut.. ;)
Jag fick låna en ängel..
Haha, inte för som var så speciella men enligt skåne var dom det haha ;)
Kiviks musteri..
Hugs & kisses,

Kommentarer
Postat av: sarah

hej! Dom kan du få tag på hos item.blogg.se kram

2010-08-16 @ 01:33:02
URL: http://sajse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0