En tripp till månen

Var ute & red med Sara! :D Duktigt tjej det dära, riktigt stolt ! ;) Dock så höll Lillan på att gå omkull, men hon löste det men hon skrapade upp mulen stackarn! Men det var typ för att hon är för tjock.. Det blir hårdbatning för henne nästa! Det hände en annan tjej i stallet, hennes häst gick omkull och skrapade upp knäna så in bajan.. Uscha!


Imån drar syster till Tunisien! & jag får inte följa med buhuhu! Men mamma har hittat en resa som vi ska åka på hihi, nej det blir nog inte så men det skulle vara sjukt härligt att åka utomlands! Till nåt varmt land & bara steka! Underbart! :D Istället för att börja skolan så kan man juh börja jobba utomlands.. Fast det ska bli kul att börja skolan också för att träffa alla & se hur dom har förändrats! Själv har man inte förändrats nåt!, förutom att mitt hår har blivit kortare..
Nån skillnad..? ;)


buhuh, mitt hår! & mitt söta kusinbarn Annie, minimilla? ;)

Kommentarer
Postat av: Joel

Härligt ;) banta måste jag nog också göra xD

2010-08-20 @ 16:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0