vilken konstig dag om du frågar mig ?

HAHA ni kan aldrig gissa vad som hänt idag , jag gick in i matteslaen och så skulle vi
ha ett grupparbete, vi satt oss vid min plats som är precis bervid dörren till grupprummet
och så helt plötsligt började det rycka lite i hand taget och irvina bara aah ett spöke och jag bara ää men det är inget typ .
sen så satt vi där ett tag och jobbade och helt plötsligt ryckte det till i hand taget igen och
irvina och jag for iväg och skrek jag skulle springa och gömma mig i hörnet ,
och så fastnade jag i pordet och förstörde min nya tröja kan man kalla mig klumpig ja tack !
/ida

Kommentarer
Postat av: Rebecka, you know ;)

Haha, dagens bästa!

Skoja bara ;) haha

2010-04-22 @ 18:26:26
URL: http://mixxiandbex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0