Underbara lilla ponny (':

Min heeest är underbar ! Hon gick så fint idag (':
Mamma har hittat en ponny i Mariestad... Ska kanske åka och kolla på den och sen sova i Kinnekulle (!!)
Ni fattar inte hur mysigt det är där ! hihi. Till något helt annat så ska jag nog följa med Sara till norrland i sommar ! :D(!!) nästan helt säkert nu ^^Det gillas skarpt !
Men nu ska jag gå och träna sen duscha.


Grattis till Sara & Ida (:
Nu ska jag bara hitta något jag är bra på åxå ? hmm... ;)

Intressant inlägg va ? haha ;)
Ni måste hjälpa mej med vad jag ska skriva... :)


Puss,


Får bli den bilden på Lillan bara för hon är så fin , haha ^^


Donkeyboy - Ambitions




/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0