när man inte har vänner..

Gör det här testet annars kommer något tragiskt hända i helgen!

Var kommer du ifrån? långemåla
Heter? ida

Hur gammal är du? 13 snart 14
När fyller du år? 29 maj .
Tycker du om någon just nu? nej
Vad samlar du på?ögonfranssar
Gröna eller röda äpplen? lila!!
Vilken tid gick du upp idag? 10:00
Har du sovit i din egna säng inatt? nej på golvet .
Har du sovit ensam inatt? japp
Har du strumpor på dig nu? Nej, och jag känner mig så naken,
Hur svarar du i telefonen? llååå
Vad ska du göra ikväll? no idea.
Vad ska du göra imorgon? t katten och köra(bokstavligem);)
Var vill du bo när du blir stor? kalmar, elleer usa.
Vad vill du bli när du blir stor? faktist är min plan att bli frisör , om inte det funkar ska jag bli arrbetlös ... haha

Är det okej att gråta? Ja
När grät du senast?jag vet faktist inte

Vilken årstid tycker du bäst om? vintern och sommar .
Laddar du ner musik och filmer från internet?ehmm ett tag sen nu

Skulle du göra om du vann en miljon? jag vet faktist inte , skulle säkert inte behålla allt själv iaf
Bär du glasögon eller linser? ingenting av det .
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej ofc , man har väl å säg nått man är bekväm i som är snyggt utan att det kostar 5000kr.

Har du piercing? räknas öronen så ja ? 
Har du tatuering? nej
Vill du gifta dig? Med någon jag älskar, ja. 
Vill du ha barn? såklart jag vill ha en pojke och en flicka gaaah .
Solar du ofta? Endast på sommaren eller utomlands , har väl hänt nån gång att jag solat solarium
Är du bra på att laga mat? haha om jag vill .
Gillar du att dansa? ja , fast jag kan kan inte :(
Vilken är din favoritglass? jag vet nte hallon sorbe eller typ vaniljglass 
Tror du på ett liv efter döden? nja... jag vet inte riktigt kanske .

Bor dina föräldrar tillsammans? Ja
Är du morgon eller kvällsmänniska?jag vte inte riktigt 
Vilka hårfärger har du haft? jadu alla nartuliga färger som finns ungefär .
Är du beroende av något? datan ? hahah
Senaste låten du hörde? anna bergendahl typ kanske komer faktist inte ihåg.
Vad gör du på helgerna? hänger och klänger med mina kära vänner .

Vem kramade du senast? Min mamma <3

Vem kysste du senast? dej(A)

Saknar du någon nu?jaa.:(
Vem ringde dig senast?ingen anning jag tror det var camilla .
Var du glad igår?nej hade feber låg i tv soffan hela dagen .


Kommentarer
Postat av: MESTELSAH

hejhej, ville bara kolla så allt är okej ? :)

kolla gärna in min blogg, handlar om kärlek :D

2010-04-07 @ 12:34:50
URL: http://mestelsah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0