"icantaketheroofonthetopofthisemptyhouse"

sitter i soffan och funderar om jag orkar gå upp och lägga mig så jag kommer upp tidigare på morgonen brukar typ på gå upp en kvart!! innan jag ska åka i väg inte bra inte bra alls .
och nu har vi ju en hälsovecka också så på onsdag ska vi äta frukost i skolan , asså jag förstår mig inte på folk som inte äter frukost liksom jag menar det är ju det viktigaste målet på dagen man orkar ju inte med dagen så ät frukost folk om ni inte kan äta för ni mår illa ät ändå tryck er i maten (om det går) annars ta med er typ en frukt så ni äter nått gosh .
ät frukost som en kung
lunch som en medelsvensson
middag som en fattiglapp
Second-hand, H&M, C&a, Marks&spencer
inspiration // ida#

Kommentarer
Postat av: Ellinore Jonsson

cool tjej!

2010-04-21 @ 13:57:45
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0