happy face.

Idag var det verkligen inte min dag !
Hittade inte min nyckel, mitt hår var helt konstigt, jag glömde USB-minnet, jag glömde matteböckerna och provet gick inte så bra !
Men så fick jag ett sms av mamma där det stod att min klänning hade kommit !! Och när jag kom hem så hittade jag min nyckel i väskan (hihi) och klänning passade (: Och nu så ska jag leta efter en jeansjacka. (:


Livet är som en brustablett , Det löser sej !



Tack Becca som fixat lite med bloggen (:


Justin Bieber - Baby ft. Ludacris


/M

Kommentarer
Postat av: FEBBS

älskar den låten! haha ;) och det är väl mysigt!! då kan du gå i skogen och så, älskar det!

2010-04-21 @ 10:24:21
URL: http://febbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0