Saras vackra låt ! :)


sara- jag kan en bra låt !
Jag - aha
sen så söker hon på sixi mamma jag tänkte varfan söker hon på men den här låten var det hon hittade , hon hittade bara på det där med sixi mama (jag tror hon menade sexi mama . hahah man vet aldrig vad hon har i tankarna, haha men nu vet vi att det är sixi mama.

-------------------------------------------------------------
Nu har vi precis ätit muffinsmet hahah :) har tröttnat på det nu . blev för sött haha , vi skulle också ha tittat på våran norrlandsfilm men fick inte igång den jävla videon shiit hihi men puss puss ,ajuste våran film sitter fast i videon vi är smartast kom i håg det pusspuss/ida & sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0