Milla,

Hej, Sara & Ida sov här inatt! igår kom Sara & jag på att vi ville åka och se New Moon på söndag, men då kunde inte Ida så då blev hon sur om vi åkte utan henne för hon ville åxå åka, så tänkte vi åka på en annan film men sen så struntade vi i det,. Nu har jag varit ute i Böta-kvarn och ridit Davve och Atlon, sen så kollade jag när Linda töm körde Teddy, det var roligt att se, han var jätte duktig haha. Han galoppera som en galning, hihi. Nu ska jag snart äta sen så ska jag hitta på nåt med Sara! Hare bra puss & Hej<3/Milla

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Var och kollade på New Moon i lördags. :)

Jag hade förväntat mig att den skulle vara bättre, men den var bra! :D

2009-11-29 @ 16:37:54
URL: http://musicvslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0