Milla!

Hej, är hemma nu, gick till skolan idag som ni kanske förstår, haha. Studiedag i mån!! Det gillar vi!! Haha. Och i övermorgon så öppnar den nya äffären i L-måla! Ska vara typ skoaffär, klädaffär, massage,frissör!♥ Hahha långemåla lever upp på nytt, tss. Gud vad jag hatar att det blir mörkt med en gång! Det skymmer för helvete när vi åker bussen hem! Och jag som skulle rida, hinner inte för det blir för mörkt:( Men jag kanske skrittar henne sen eller nåt för jag gillar inte att rida i mörkret själv för Lillan är typ mörkrädd, hihi. Var och hälsade på morfar idag♥  I mån kanske det blir kalmar, med mammsen! Och på lördag kanske det blir kalmar med Sara & Ida♥ Puss och Hej/Milla

Kommentarer
Postat av: Anette

Svar inte sa mycket lilla gumman :P

VEm ar det som ska skota massagen och frisorgrejen? alltsa vilka det ar som ska jobba dar?

sa du ar frisk nu sa du kan aka till kalmar? :P

2009-11-26 @ 02:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0