Lillan

Nu är jag hemma igen! Red Lillan då som jag sa;) Hihi hon var jätte pigg! Det var lite mörkt och så och så blåste det väldigt mkt, så hon var åxå väldigt rädd, tihi.  Och så kom det en lastbil när vi kommit en bit och då höll hon typ på och stegra å skit... Men jag satt kvar, haha.  Nu sa pappa att det ska blåsa typ skit mkt så det kanske blir ström avbrott och då kände jag mej lite så här konstig till mods.. Eftersom jag var ute och red nyss haha det känns typ som en skräckfilm vet inte varför, hahah.  Nu blir det kanske hitta på nåt med Sara, Ida och Henke, får se vad vi hittar på ! Skulle typ lägga in en film här men fick inte för Helen!...... Haha, men jag/vi uppdaterar mer sen pusshej<3/Milla



btw. vi vet vem du är..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0