Läxproblem!

Har suttit och räknat matte nu typ en halvtimme elr nåt:/ för jag är typ inte klar med bitinget...  Jag är typ på sidan 69 och man ska va på sidan 71 denna veckan, oops, haha,  kom på att jag har fysik åxå, sara påminde mej förut men jag glömde det, skiit! jag hatar fysik...:( Aja är väl bäst att plugga på, ...  faan vi har spanska åxå!!!!!!!!!! Och jag tror inte jag har böckerna hemma, ooooopss!!!!  Faaan.. Aja ska typ sova nu för jag är skit trött från igår kväll..(: Ida och jag somnade vid typ halv tre elr nåt och vaknade 10 i 10, jiippie, haha, blir att plugga lite läxa  sen gå och dejta min underbara kudden, hihi, Så puss å hej<3 /Milla




Oj! jag hade spanska boken hemma,!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0