hemma nu(:

hej nu är jag hemma, jag löpte en mini jacka på b.qounq och så var jag och hälsade på älskade morfar! han mådde sådär:/  Men en sak fattar jag inte, vad en del folk för liv!? Det var två fjortisar som gick runt och sa massa elaka saker till andra, helt onödigt? palla bry sej om såna kommentarer,  Nu ska jag snart rida min älskade Jokers Aurora! Blir att skritta upp till paddocken och skritta runt där lite! Sen ikv blir det nog Sara & Ida men nte helt säkert, haha jag lurade Sebbe att jag hade en spricka i handleden,tihi bara för att han lurade mej att han brytit benet, tss. hah men nu måste jag sticka,  uppdaterar mer sen pusspuss<3

(mobba inte bilden, tog den i förbi farten för jag är egentligen stressad.p)


/Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0