Hej girl you are baeutiful!



Hej har pluggat lite biologi tills i mån, pappa sa att jag skulle få IG på det läxförhöret, tss jag kanske borde öva lite mer, men pallar inte, hihi. Vi har matte prov i mån och det suger!! Jag har ont i nacken åxå, ajajaja! haha jag har typ överskotts enegi, men jag är ändå trött :S haha, så jag borde sova nu men jag orkar inte tihihi, En positiv sak är att jag slutar tidigt i mån! Aja jag måste gå och lägga mej nu om jag överhuvudtaget ska orka kliva upp ur sängen, haha. Idag så höll vi på att missa bussen, haha det var riktigt pinsamt! Annars har jag klarat dagen med inte allt för många missöden, tss. Aja puss och hej <3 /Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0