God Natt!

Nu ska jag snart gå och lägga mej..  I mån blire som sagt vetrinären... Vi får hoppas på det bästa!  Det posetiva är att jag slutar vid 10 i 11 då jag började idag haha, shit jag har verkligen skit tråkigt! Sara & Jag gick till kaninerna nyss och hihi, jag mobba henne;D hah jag har överskotts energi... hahahhihihohoheh så känner jag mej ungerfär, haha, Aja jag måste sova om jag ska orka upp i mån, tss. Jo jag hde inte så mkt träningsvärk i ag som jag trodde, Har kemi läxa tills imån, jag var faktiskt duktig ssom tog hem boken redan dagen vi fick läxan! en vecka före så jag inte skulle gklömma det, tihihi. Men tror ni inte jag har med mej ALLA läxor hem idag när jag inte behöver öva? är inte det lite konstigt?;) nu måste jag sova för att få min skönhets sömn tss,, hihihi puss å hej <3/Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0