dröm så söt !

hey bitches ida här ,  i skolan idag så råkade jag trycka pin-koden tre gånger så det blev puk-kod , så jag har suttit här i 20 minuter och väntat på kundtjänst tala om segt men sen då efter tjugo minuter svarade en kille och så sa han att det var lättast och kolla på fakturan jag bara men å hade suttit där i liksom tjugo minuter och sen behöver jag bara titta på fakturan jag bara ååå , skönt iaf att det madrömmen är över hihi vet inte hur jag skulle klara mig utan min kära kära mobil tss ! länge leve mobiler eller vad sägs  ! aja iaf så nu måste jag verkligen plugga på so och engelskan känner att det är verkligen behövligt! och sen ska jag nog gå och lägga mig i min mjuka söna säng hihi !
Men pusspusspusspuss ! uppdaterar imorgon puss och sov så sött det ska jag göra iaf :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0