CIS här,

Heej alla nattugglor! Nu sitter vi här hos Sara! Har spelat eye-toy, försvunna diamanten och steka ägg, haha på försvunna diamanten så trodde ida att om man hade hittat diamanten (som hon gjorde) och hade ett visa så hade man vunnit, haha hon ba: Jag hittade diamanten, jag kom hem. Jag vann!! hihi. Men nu ska vi nog sova lite, vi hörs lite mer senare idag eftersom klockan är 00.21. tihihi alltså så är det söndag, jag (milla) glömde ringa Linda som har Davve så det är inte säkert jag kan rida han i mån..... Men vi uppdaterar lite mer i mån, ciao, pusspuss<3

/CIS

Kommentarer
Postat av: Elf-Mannen! ;)

Heeey!!!!



Tack för att ni länkar och reklamerar min och hänkes blogg! :DDD



Och såklart reklamerar vi eran!!!



Ha det gött!

:)

2009-11-08 @ 16:56:24
URL: http://brushurna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0