RANDOM PICS !

Lite musik och bilder till en tråkig
kväll vad kan gå fel :D




skulle inte det här sitta fint nu ?




eemmsi pemsi :D
Gissa bajset ? ;)
En bild jag tog i höstas i tjeckien är den inte bara helt underbar ?
Miss it !
en annan bild som jag tog ;*
Helt sjukt vackert eller vad säger ni ?
I like the glasses<3
Puss tiller alla och gott nytt år nu för i helsike .
Vad ska ni alla gra på nyårsafton själv ska det firas för fullt med mina
best friend , med raketer och hela fallerudlan!
Gottnytt år på er alla pusss
////////IDA

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaah! vad är dettta för sjukt bild du har lagt upp på lilla mig! Ååh ida! bajsa!

2010-01-04 @ 01:02:10
URL: http://torrrres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0