Nyårsafton!

Hejsan hoppsan! Idag ringde Sara vid 10 och sa att vi skulle åka och handla i mönsterås vid halv 11, så då fick jag skynda mej att sminka mej och klä på mej och så sen så gick jag till Sara så åkte vi och det gick juh bra inga missöden alls faktiskt haha. Sen när jag kom hem så satte jag mej vid datan å så.  Just det Sara och jag glömde berätta en sak som hände när vi sov över, haha. Vi skulle limma på mina lösnaglar så fick vi inte upp limmet eller så det var igen klistrat eller nåt, så då hittade jag en typ kork i botten på flaskan och då var det ett jätte stort hål, ni kan juh gissa vad som hände haha. Men för er som inte kan gissa kan jag berätta vidare Och då när jag skulle hälla upp lite lim på naglen så kom det massa lim och jag kände inte hur det rann på mina fingara och ner över handen sen så sa jag typ nu värms det och då stelnade limmet hahaha. Så mitt långfinger och pekfinger satt ihop limmade och tummen var typ böjd men fast limmad i handen, och jag försökte skrubba bort det med tvål och kroppsskrubb haha, det faktiskt ganska bra förutom att min hand blev alldeles röd haha. Nu ska jag snart duscha och fixa mig inför kvällen för den kommer typ bli bäst!! haha.  Mitt nyårs löfte blir att jag inte ska äta så mycket godis och äta nyttigare (får se hur det kommer gå?) Nu måste jag gå Ciao!


Det vore bra om jag kunde hålla det haha


GOTT NYTT ÅR ALLA KÄRA BLOGGLÄSARE!:D♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0